Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: grupa (0 - 20 z 54)




Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan, Badania rynkowe w praktyce. , Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-651-9 (13+1)

Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Honorata Sosnowska (red.), Grupowe podejmowanie decyzji. Elementy teorii, przyłady zastosowań, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 1999, ISBN: 83-87367-65-4 (20+9)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Anna Nikodemska-Wołowik, Jakościowe badania marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1217-8 (15+6)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Karl Kalin, Kierować sobą i innymi. Psychologia dla kadry kierowniczej, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, ISBN: 83-85441-89-1 (40+0)
 
: Następna >>