Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: grupa (20 - 40 z 54)




Barbara Kożusznik, Kierowanie zespołem pracowniczym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 8320815894 (23+0)

Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Czesław Bywalec, Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1618-5 (51+0)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Ryszard Stocki, Patologie organizacyjne - diagnoza i interwencja. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-74-4 (4+0)



Augustyn Wajda, Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami. , Difin, Warszawa 2003, ISBN: 83-7251-376-7 (28+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Philip Zimbardo, Floyd Ruch, Psychologia i życie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-04040-8 (26+0)



Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)



Ewa Kieżel (red.), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1560-6 (70+5)



John Adair, Rozwijanie umiejętności przywódczych. , ABC Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-166-0 (27+3)



Tadeusz Kotarbiński, Sprawność i błąd. , Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, Warszawa 1960, ISBN: (7+0)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Paweł Waniowski, Strategie cenowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1447-2 (35+10)



Katarzyna Szczepańska, Techniki menedżerskie w TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1999, ISBN: 83-7179-158-5 (47+3)
  
<< Poprzednia :: Następna >>