Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: standardy (0 - 10 z 10)




Beata Domańska-Szaruga (red.), Budowanie relacji z klientem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (5+0)

Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)



Masaaki Imai, Gemba Kaizen. Zdroworozsądkowe, niskokosztowe podejście do zarządzania, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-88970-77-1 (10+0)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Jerzy Bogdanienko, W pogoni za nowoczesnością. Wybrane aspekty tworzenia i wprowadzania zmian, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2008, ISBN: 978-83-7285-437-7 (123+20)



Jarosław P. Lendzion, Anna Stankiewicz-Mróz, Wprowadzenie do organizacji i zarządzania. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-53-1 (51+0)



Jacek Łuczak (red.), Zarządzanie bezpieczeństwem informacji. , Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004, ISBN: 83-88787-28-4 (58+9)



Peter Cheverton, Zarządzanie kluczowymi klientami. jak uzyskać status głównego dostawcy, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 83-88597-27-2 (51+0)



Ireneusz Fechner, Zarządzanie łańcuchem dostaw. , Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań 2007, ISBN: 978-83-917966-8-9 (47+0)