Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: handel (0 - 20 z 102)




Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)

Alan Greenspan, Era zawirowań. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-451-8 (83+0)



Michał Ostrowicki (red.), Estetyka reklamy. , Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002, ISBN: 83-88316-20-6 (34+0)



Jarosław Witkowski, Elżbieta Gołębska, Danuta Kempny, Eurologistyka w zarządzaniu międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14531-5(01) (28+13)



Jerzy Dietl, Handel we współczesnej gospodarce. Instytucje, organizacja, technologia, strategia, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1991, ISBN: 83-208-0811-1 (57+0)
 
: Następna >>