Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: transakcja (0 - 20 z 37)




Anna Fornalczyk, Biznes a ochrona konkurencji. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-040-3 (15+0)

Mark Norris, E-biznes. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2001, ISBN: 83-206-1398-1 (21+0)



Jeffrey C. Hooke, Fuzje i przejęcia. Jak skutecznie przeprowadzić transakcję, K.E. Liber, Warszawa 1998, ISBN: 83-909502-7-8 (20+0)



Jan Rymarczyk (red.), Handel zagraniczny. Organiacja i technika, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1568-1 (60+0)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Roger Perrotin, Kupić z zyskiem: negocjacje handlowe. , POLTEXT, Warszawa 1994, ISBN: 83-85366-68-7 (49+29)



Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999, ISBN: 83-911465-3-7 (101+0)



Nic Peeling, Negocjacje. Co dobry negocjator wie, robi i mówi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1846-8 (38+7)



Kamilla Bargiel-Matusiewicz, Negocjacje i mediacje. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1911-3 (27+23)



Colin F. Hales, Opakowanie jako instrument marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1223-2 (58+0)



Zofia Dach, Podstawy mikroekonomii. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2001, ISBN: 83-915964-0-0 (138+3)



Stanisław Owsiak, Podstawy nauki finansów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1388-3 (105+0)



Elżbieta Kowalczyk, Psychospołeczne uwarunkowania negocjacji gospodarczych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-88222-98-8 (37+3)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)
 
: Następna >>