Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: przedsiębiorca (0 - 20 z 73)




Izabela Grzanka, Kapitał społeczny w relacjach z klientami. , CeDeWu.pl, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7556-121-0 (32+1)

Antony Jay, Machiavelli i zarządzanie. Autorytet i władza w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1028-0 (63+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Zofia Dach, Mikroekonomia dla studiów licencjackich. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007, ISBN: 978-83-915964-3-2 (78+1)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Zofia Dach, Podstawy mikroekonomii. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2001, ISBN: 83-915964-0-0 (138+3)



Stanisław Owsiak, Podstawy nauki finansów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1388-3 (105+0)



Stanisław Marek, Maria Białasiewicz (red.), Podstawy nauki o organizacji. Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1934-2 (106+0)



Jan Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 8370115225 (76+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)



Ewa Grzegorzewska-Mischka, Przedsiębiorca w gospodarce turystycznej wybrane zagadnienia. , Publikacja Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa, Gdańsk 2009, ISBN: 978-83-89081-20-9 (25+4)



Tomasz Gruszecki, Przedsiebiorca w teorii ekonomii. , CEDOR, Warszawa 1994, ISBN: 83-902395-0-7 (3+16)
 
: Następna >>