Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: strategia cenowa (20 - 24 z 24)




Paweł Waniowski, Strategie cenowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1447-2 (35+10)

Krzysztof Cybulski, Zarządzanie działem sprzedaży firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, ISBN: 83-01-14255-3 (50+0)



Ewa Frąckiewicz, Zarządzanie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1495-2 (53+0)



Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie, Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-212-2 (55+5)
  
<< Poprzednia :