Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Źródła wewnętrzne (0 - 3 z 3)




Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)

Franciszek Bławat, Podstawy analizy ekonomicznej. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-406-8 (53+8)



Janusz Czekaj (red.), Podstawy zarządzania informacją. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2012, ISBN: 978-83-7252-580-2 (43+13)