Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: badanie ilo��ciowe (0 - 6 z 6)

Mruk H., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
Frąckiewicz E., Marketing internetowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
Kosińska E. (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008
Kostera M. (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu, Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008
Kłeczek R., Kall J., Sagan A., Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006