Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Standaryzacja produktu (0 - 8 z 8)




Lucyna Witek, Jan Adamczyk, Marketing międzynarodowy. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2008, ISBN: 978-83-7199-480-7 (104+3)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Stanisław Galata, Wprowadzenie do Zarządzania Strategicznego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-231-6 (35+1)