Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: myślenie (0 - 20 z 45)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

Stefan Klein, Czas. Przewodnik uzytkownika. , Wydawnictwo W.A.B, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7414-624-1 (12+0)



Honorata Sosnowska (red.), Grupowe podejmowanie decyzji. Elementy teorii, przyłady zastosowań, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 1999, ISBN: 83-87367-65-4 (20+9)



Wiesław Flakiewicz, Informacyjne systemy zarządzania. Podstawy budowy i funkcjonowania, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1990, ISBN: 83-208-0785-9 (3+0)



Weston Agor, Intuicja w organizacji. Jak twórczo przewodzić i zarządzać, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, ISBN: 83-85441-90-5 (43+0)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Hubert Rampersad, Kompleksowa karta wyników. , Placet, Warszawa 2004, ISBN: 83-85428-82-2 (6+0)



Vera Birkenbihl, Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (21+2)



Michael Cakrt, Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów. Typy osobowości MBTI - czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie, Helion, Gliwice 1996, ISBN: 83-246-0008-6 (8+11)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Jacek Grzywacz, Marketing banku. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-234-4 (49+4)



Marilee Adams, Myślenie pytaniami. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60652-14-5 (17+2)



Nic Peeling, Negocjacje. Co dobry negocjator wie, robi i mówi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1846-8 (38+7)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



John Adair, Podejmowanie decyzji. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 1998, ISBN: 83-8529-216-0 (23+7)
 
: Następna >>