Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: ISO 9001 (0 - 20 z 38)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Andrzej Jazdon, Doskonalenie zarządzania jakością. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 2001, ISBN: 83-7291-032-4 (30+9)



Marek Bugdol, Elżbieta Skrzypek (red.), Ilość kontra jakość - zarządzanie administracją publiczną. , UMCS, Lublin 2009, ISBN: (1+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Jacek Łuczak, Jakość usług certyfikacyjnych systemów zarządzania. , Oficyna Współczesna, Poznań 2004, ISBN: 83-88787-29-2 (32+0)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Jerzy Łańcucki, Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-89224-35-6 (47+3)



Piotr Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2003, ISBN: 83-7011-679-5 (32+4)



Robert Karaszewski, Systemy zarządzania jakością największych korporacji świata i ich dyfuzja. zjawisko, rozwój, znaczenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003, ISBN: 8323115745 (59+5)



Stanisław Ziółkowski, Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach. vademecum menedżera jakości, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2007, ISBN: 9788320433630 (20+5)



Janusz Toruński, Andrzej Jaki, Jarosław Kaczmarek, Tomasz Rojek (red.), Uwarunkowania funkcjonowania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. , KEiOP, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2011, ISBN: (0+1)



Marek Bugdol, Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006, ISBN: (48+1)



Andrzej Gajewski, Wstęp do zarządzania jakością. , Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Tarnów 2007, ISBN: 978-83-89879-07-3 (25+18)
 
: Następna >>