Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: udział w rynku (0 - 5 z 5)




Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)

Mirosław Razjer, Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1312-3 (40+0)



Andrzej Sznajder, Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11707-9 (38+0)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)