Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: strategia różnicowania (0 - 3 z 3)




Krzysztof Obłój, Mikroszkółka zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0957-6 (51+10)

Rene Moulinier, Sprawność handlowa przedsiębiorstwa 10 sposobów. , POLTEXT, Warszawa 1994, ISBN: 83-85366-60-1 (36+0)



Andrzej Sznajder, Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11707-9 (38+0)