Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: strategia różnicowania (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 72) Strategia zróżnicowania polega na zaoferowaniu wyboru lub usługi, które są szczególne pod jakimś względem i odróżniają się wyraźnie na tle przeciętności rynkowej
(cytat, str. 64) Strategia różnicowania (dywersyfikacji) zakresu działalności jest najbardziej ryzykowna, a polega na tym, że przedsiębiorstwo rozwija nowe produkty lub tworzy nowe rynki.
(cytat, str. 114) Startegia dyferencjacji (różnicowania). Polega ona na takim zróżnicowaniu produktu, aby nabywcy traktowali go jak coś wyjątkowego, czego inne przedsiębiorstwa nie mogą zaoferować. Zróżnicowanie może dotyczyć różnych elementów marketingu (przede wszystkim samego produktu).