Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: pozyskiwanie (0 - 10 z 10)




Stanisław Owsiak, Finanse publiczne. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa , ISBN: 978-83-01-12783-X (65+0)

Aleksandra Duliniec, Finansowanie Przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1963-8 (105+0)



Jerzy Zieliński (red.), Inteligentne systemy zarządzania. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12968-9 (45+10)



Edward Kowalczyk, istocie informacji. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1981, ISBN: 83-206-0231-9 (12+0)



F.J. Devadason, P. Pratap Lingam, Methodology for the Identification of information Needs of Users. , , 1996, ISBN: (4+0)



Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Jerzy Rosiński (red.), Zarządzanie Projektem. Model najlepszych praktyk, IFC PRESS, Kraków 2003, ISBN: 83-913519-5-5 (32+7)