Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Towar (0 - 20 z 20)




Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)

Philip McBride Johnson, Instrumenty pochodne. Przewodnik menedżera, WIG-Press, Warszawa 2001, ISBN: 83-87014-53-2 (19+0)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski, Logistyka w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1726-3 (9+0)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Lucyna Witek, Merchandising. W małych i dużych firmach handlowych, C.H. Beck, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7483-679-1 (54+21)



Monika Kostera (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-66-8 (130+4)



Zofia Dach, Podstawy mikroekonomii. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2001, ISBN: 83-915964-0-0 (138+3)



Janina Stankiewicz, Sławomir Sojak (red.), Podstawy rachunkowości. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 1995, ISBN: 83-85709-52-5 (35+0)



Wiesław Ładoński, Podstawy towaroznawstwa ogólnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994, ISBN: 83-7011-158-0 (45+0)



Łucja Karpiel, Towaroznawstwo ogólne. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-063-1 (13+2)



Adam Stabryła (red.), Zarządzanie rozwojem organizacji w społeczeństwie informacyjnym. Tom 2, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7252-416-4, ISSN:1899-6205 (16+0)



Tadeusz Wojciechowski, Zarzadzanie sprzedaża i zakupem materiałów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1227-5 (31+3)