Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: jako���� oczekiwana (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 55) Jakość oczekiwana powstaje w umyśle potencjalnego nabywcy pod wpływem wielu czynników, wśród których najważniejszymi będą:
potrzeby osobiste,
dotychczasowe doświadczenia,
kompetencje konsumentów,
komunikacja rynkowa, w tym reklama, direct mail, public relations, czyli grupa form komunikowania pozostająca pod wpływem przedsiębiorstwa turystycznego,
wizerunek i opinie innych nabywców danej usługi, na które firma ma już tylko wpływ pośredni,
dotrzymanie obietnicy rezerwacji (szczególnie w przypadku usług turystycznych),
zdolność usługobiorców do uczestniczenia w konsumpcji usług określonego rodzaju,
(cytat, str. 91 - 92) Jakość oczekiwana powstaje w umyśle potencjalnego klienta pod wpływem wielu różnorodnych czynników, wśród których najważniejszymi są:
potrzeby osobiste klienta,
dotychczasowe doświadczenia z zakupami podobnego rodzaju usług,
kompetencja i ogólna wiedza klienta na temat kupowanej usługi,
komunikacja rynkowa, w tym reklama, public relations, czyli grupa form komunikowania pozostająca pod pewnym wpływem przedsiębiorstwa turystycznego,
wizerunek i opinie innych nabywców danej usługi, na które firma ma już tylko wpływ pośredni,
dotrzymanie obietnicy rezerwacji (szczególnie w przypadku usług turystycznych),
zdolność nabywcy do uczestniczenia w konsumpcji usług określonego rodzaju,