Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zachowanie się konsumenta (0 - 20 z 28)




Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak, Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-347-4 (39+4)

Andrzej Bajdak (red.), Internet w marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1484-7 (48+0)



Czesław Bywalec, Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1618-5 (51+0)



Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



Ewa Kieżel (red.), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1560-6 (70+5)
 
: Następna >>