Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: bariera ekonomiczna (0 - 3 z 3)




David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (166+0)

Krzysztof Obłój, Tworzywo skutecznych strategii. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1412-X (44+1)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)