Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: komunikacja niewerbalna (0 - 20 z 51)




Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)

Gerald Zaltman, Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku, FORUM, Poznań 2003, ISBN: 83-7412-091-6 (28+0)



Paul Steele, Jak odnieść sukces w negocjacjach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-96-5 (37+4)



Jan Waszkiewicz, Jak Polak z Polakiem: szkice o kulturze negocjowania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 8301124873 (84+5)



Agnieszka Izabela Baruk, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców?. Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2006, ISBN: 83-7285-293-9 (21+0)



Zbigniew Nęcki, Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, ISBN: 978-83-7611-421-7 (43+0)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Janina Stankiewicz, Komunikowanie się w organizacji. , ASTRUM, Wrocław 1999, ISBN: 83-87197-71-8 (30+2)



Agnieszka Żbikowska, Arkadiusz Potocki, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-413-3 (34+0)



Małgorzata Molęda-Zdziech, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001, ISBN: 83-7225-101-0 (31+0)



Zbigniew Nęcki, Negocjacje w biznesie. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1994, ISBN: 83-85441-06-9 (13+13)



Urszula Kałążna-Drewińska, Negocjacje w biznesie.. Kluczowe problemy., Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2006, ISBN: 83-7011-790-2 (33+9)
 
: Następna >>