Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: na��ladownictwo (0 - 6 z 6)
(cytat, str. 254 - 255) Twórczy naśladowca wykorzystuje sukces innych. Twórcze naśladownictwo nie jest innowacją w sensie, który najczęściej nadaje się temu pojęciu.
Twórczy naśladowca przygląda się produktom i usługom z punktu widzenia konsumenta. Twórcze naśladownictwo rozpoczyna się od rynku, nie od produktów, rozpoczyna się od klientów, a nie od producentów. Polega na skoncentrowaniu się na rynku i kierowaniu się jego potrzebami.
Twórcze naśladownictwo ma największe szanse powodzenia w dziedzinie high-tech z jednego prostego powodu: innowatorzy w tej dziedzinie najprawdopodobniej nie będą wystarczająco skoncentrowani na rynku, lecz raczej na technologii i produkcie.
(cytat, str. 123) []przedsiębiorcy, dla których głównym celem wszelkiej działalności są pieniądze i inne korzyści materialne.. Przeważnie wynika to z faktu, że ich samodzielna działalność gospodarcza jest wymuszona np. przez bezrobocie. Często przedsiębiorcy ci naśladują działania innych. Kierują się hasłem: "skoro inni w tej działalności dobrze zarabiają, to ja też będę to robił". Przeważnie, gdy ci "inni" zmieniają profil działalności, naśladowcy czynią to również.
(cytat, str. 58) Naśladowca rynkowy to firma opierająca się na rozwiązaniach stosowanych przez konkurentów. Jej strategia polega na wyborze takiego rynku lub segmentu, na którym może wprowadzić produkty podobne do już sprzedawanych.
(cytat, str. 114) "Proces naśladownictwa w konsumpcji stymulowany jest oddziaływanie tzw. liderów opinii, tj. osób, które ze względu na zajmowane stanowisko, pełnione funkcje, prestiż, wiedzę itp. stanowią indywidualny wzorzec do naśladowania, lub których informacje i rady są poszukiwane przez otoczenie."
(cytat, str. 50) Wyszkolony negocjator jest więcej niż zadowolony, kiedy jego adwersarz popisuje się na wszelkie sposoby, ponieważ największa siła przeciwnika w końcu stanie się jego największą słabością.
(cytat, str. 89) Naśladowca rynkowy to firma, która nie atakuje lidera, lecz podąża za nim, wchodząc do tych samych segmentów rynku z bardzo podobną ofertą, kopiując działania marketingowe lidera czy naśladując jego produkty.