Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: na��ladownictwo (0 - 6 z 6)




Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)

Stefan Kwiatkowski, Przedsiębiorczość intelektualna. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13182-9 (42+0)



Mirosław Razjer, Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1312-3 (40+0)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)



Jim Camp, Zacznij od nie. techniki negocjacji, których profesjonaliści nie chcą zdradzić, MODERATOR, Taszów 2005, ISBN: 83-920207-8-2 (33+1)



Ewa Frąckiewicz, Zarządzanie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1495-2 (53+0)