Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Taktyka (0 - 20 z 21)




Edgar Geffroy, Clienting: jedyne, co przeszkadza, to klient. , Placet, Warszawa 1996, ISBN: 83-85428-16-X (24+4)

Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)



Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)



Paul Steele, Jak odnieść sukces w negocjacjach. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-96-5 (37+4)



Gavin Kennedy, Leksykon: negocjator. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1998, ISBN: 83-85881-94-8 (31+1)



Willem Mastenbroek, Negocjowanie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-01-11985-3 (15+9)



William Ury, Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1060-4 (28+3)



Zbigniew Martyniak, Prekursorzy nauki organizacji i zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1989, ISBN: 83-208-0709-3 (38+5)



Frank Naumann, Sztuka dyplomacji na co dzień. Dwadzieścia zasad udanego obcowania z ludźmi, KDC, Warszawa 2004, ISBN: 83-7404-017-3 (48+4)



Grzegorz Myśliwiec, Techniki i triki negocjacyjne. , EFEKT, Warszawa 1999, ISBN: 83-87338-08-7 (33+2)



Bjorn Lunden, Techniki negocjacji. Jak odnieść sukces w negocjacjach, BL Info Polska, Gdańsk 2006, ISBN: 83-89537-05-2 (70+0)



Rene Moulinier, Techniki sprzedaży. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 83-208-1655-6 (40+0)



Justyna Światowiec, Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1618-1 (20+4)



Stanisław Galata, Wprowadzenie do Zarządzania Strategicznego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-231-6 (35+1)



Roy Lewicki, Zasady negocjacji : kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów. , Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, ISBN: 83-7301-711-9 (47+2)
 
: Następna >>