Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Źródła informacji (0 - 20 z 23)




John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)

Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Józef Oleński, Elementy ekonomiki informacji. , Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2000, ISBN: 83-87374-16-4 (34+0)



Maria Próchnicka, Informacja a umysł. , UNIVERSITAS, Kraków 1990, ISBN: 83-7052-011-1 (27+3)



Robert Pieczykolan, Informacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1553-3 (51+10)



Andrzej Szewc (red.), Informacja patentowa. (Skrypty UŚ, nr 316), Uniwersytet Śląski, Katowice 1983, ISBN: 0209-0473 (26+0)



Jerzy Dietl, Marketing. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Marlena Ciechan-Kujawa, Rachunek kosztów jakości. Wykorzystanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 83-89355-68-X (16+1)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Jacek Unold, Systemy informacyjne marketingu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009, ISBN: 978-83-7695-004-4 (37+8)



Zofia Mikołajczyk, Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-11021-X (49+0)



Bruno Martinet, Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1174-0 (53+0)



Agata Niemczyk, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-7252-472-0 (18+1)
 
: Następna >>