Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: lojalni klienci (0 - 5 z 5)
(cytat, str. 96 - 97) Zarządzanie przez organizacje sportowe relacjami z klientami wymaga gromadzenia danych na temat poszczególnych kibiców, np. dotyczących stosunku kibiców do sportu i ich udziału w imprezach sportowych. Nawiązuje się w ten sposób do segmentacji rynku. John Beech i Simon Chadwick stworzyli koncepcję tzw. drabiny lojalności, która pokazuje różne grupy klientów organizacji sportowych od najmniej ważnych do najważniejszych. W odniesieniu do tych grup stosuje się inne działania marketingowe.
(cytat, str. 27) Reputacja prowadzi do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na bazie zróżnicowania. Zróżnicowanie polega na wypracowaniu cech, które są istotne z punku widzenia klientów i jednocześnie uznawane za unikalne. Zapewnia ono przedsiębiorstwu lojalność klientów, co chroni je przed konkurencją, oraz stwarza możliwość ustalania cen na wyższym poziomie (klienci są mniej wrażliwi na cenę) W efekcie przedsiębiorstwo osiąga rentowność wyższą od przeciętnej w sektorze. W przypadku reputacji trwałość przewagi konkurencyjnej opartej na zróżnicowaniu prowadzi do utrzymywania wyższej stopy zysku w długim okresie. Potwierdziły to badania P.W. Robertsa i G.R. Dowlinga, w których wykazano, że firmy o dobrej reputacji są w większym stopniu zdolne do trwałego osiągania lepszych wyników finansowych.
(cytat, str. 65 - 66) Pozytywne wspomnienia mogą skutkować tym, że firma bądź obszar recepcji, które przygotowały produkt turystyczny, zyskują lojalnych klientów, mogących w przyszłości stać się stałymi nabywcami ich oferty. Należy w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, że lojalni klienci: - kupują częściej, - kupują więcej, - wydają więcej (podwyższenie cen ma mniejszy wpływ na ich decyzje), - częściej polecają sprawdzone oferty, - rzadziej biorą pod uwagę skorzystanie z oferty konkurencji, - są wierni sprzedawcom, u których nabywają produkty turystyczne.
(cytat, str. 16) Lojalni klienci wykazują niższą lojalność cenową, tzn. łatwiej akceptują wyższe ceny oferowanych im produktów. Niekiedy nawet w ogóle nie dostrzegają wzrostu cen oferowanych im przez firmę produktów i usług.
(cytat, str. 44) Silna lojalność klientów wobec marki powoduje, że łatwiejsze jest zdobycie dla marki miejsca na półkach sklepowych. Dystrybutorzy chętniej będą kupowali marki uznane i cieszące się lojalnością klientów niż marki nowe.