Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: sprzeda�� bezpo��rednia (0 - 16 z 16)




Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)

John Kalench, MLM Marketing Wielopoziomowy. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2000, ISBN: 978-83-88607-02-8 (8+1)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Marian Strużycki, Robert Nowacki, Reklama w przedsiębiorstwie. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-254-X (41+5)



Krzysztof Cybulski, Zarządzanie działem sprzedaży firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, ISBN: 83-01-14255-3 (50+0)



Aleksander Stefan Kornak, Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości i regionie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 83-7011-538-1 (126+0)