Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: testowanie (0 - 15 z 15)




Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)

Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



P.H. Sydenham, Jerzy Dudziewicz (red.), Podręcznik metrologii. Tok II. Podstawy praktyczne, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1990, ISBN: 83-206-0681-0 (13+0)



Peter Pande, Robert Neuman, Roland Cavanagh, Six Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich jako GE czy Motorola, Liber, Warszawa 2003, ISBN: 83-88170-51-1 (28+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Mariusz Flasiński, Zarządzanie projektami informatycznymi. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14592-7 (35+0)



Piotr Wróblewski, Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków. Podstawowe techniki zarządzania projektami przedstawione bez zbędnej teorii, Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-246-0133-3 (27+10)



Barbara Kożusznik, Marek Adamiec, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktor - kreator - inspirator, Akade, Katowice 2000, ISBN: 83-7287-000-4 (49+17)