Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: macierz producenta (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 268) Siatka FCB (macierz FCB) - schematyczna klasyfikacja kategorii produktów w zależności od stopnia zaangażowania w ich zakup (duże lub małe) oraz od typu motywów decydujących o zakupie (racjonalne lub emocjonalne). Pomaga wytypować optymalne argumenty perswazyjne nazw marketingowych dla wyodrębnionych grup produktów.
(cytat, str. 48) Macierz producenta, jako narzędzie wykorzystywane na szczeblu firmy, pokazuje względną sytuację pod kątem umiejętności, które są niezbędne, by konkurować na rynku danego produktu.
(cytat, str. 145) Zarówno strategia aliansu strategicznego, jak i strategia nabycia innej firmy są rozwiązaniami najczęściej stosowanymi przez przedsiębiorstwa pragnące powiększyć swoje szanse na uzyskanie trwałej przewagi konkurencyjnej drogą umocnienia pozycji na macierzy producenta w kategoriach efektywności ogólnej i efektywności kosztowej.