Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: PEST (0 - 4 z 4)




Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)

Michał Trocki, Nowoczesne zarządzanie projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2030-0 (51+0)



David Faulkner, Strategie konkurencji. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-58-6 (21+0)



Wiesław Grudzewski, Irena Hejduk, Zarządzanie technologiami. , Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-947-4 (3+0)