Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: racjonalność (0 - 16 z 16)




Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)

Anna Fornalczyk, Biznes a ochrona konkurencji. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-040-3 (15+0)



Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)



Tomasz Szapiro, co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (36+0)



Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)



Krystyna Bolesta-Kukułka, Decyzje menedżerskie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1465-0 (15+0)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Jerzy Rokita (red.), Ku nowym paradygmatom nauk o zarządzaniu. , Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W.Korfantego, Katowice 2009, ISBN: 978-83-60953-15-0 (5+0)



Robert Rządca, Negocjacje w interesach. Jak negocjują organizacje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1464-2 (36+0)



Józef Penc, Nowoczesne kierowanie ludźmi. Wywieranie wpływu i współdziałanie w organizacji, Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-718-0 (46+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)



Barbara Olszewska (red.), Podstawy Zarządzania. Przedsiębiorstwo na progu XXI wieku, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2004, ISBN: 83-7011-738-4 (22+0)



Ludwik Fleck, Powstanie i rozwój faktu naukowego. , Wydawnictwo Lubelskie, Lublin 1986, ISBN: 83-222-0432-9 (29+0)



Horst Steinmann, Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem. Koncepcje, funkcje, przykłady., Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1992, ISBN: 83-7085-007-3 (53+5)



Bruce Gronbeck, Kathleen German, Douglas Ehninger, Alan Monroe, Zasady komunikacji werbalnej. , Zysk i S-ka, Poznań 2001, ISBN: 83-7298-537-5 (10+0)