Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: ekologia (0 - 18 z 18)




Marek Wąsowicz (red.), Gospodarowanie zasobami środowiska. Podstawy ekonomiki ochrony środowiska, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7207-955-8 (35+0)

Jerzy Rubaszkiewicz, Ochrona środowiska w wymiarze międzynarodowym i krajowym. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Cła i Logistyki, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-89226-57-0 (22+0)



Adriana Paliwoda-Matiolańska, Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0735-0 (42+2)



Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Anne Gregory (red.), Public relations w praktyce. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-64-6 (16+0)



Witold Lenart, Rola konsultacji i negocjacji społecznych w procedurze uzgadniania inwestycji zmieniających środowisko. , EKO-KONSULT, Gdańsk 2000, ISBN: 83-911107-2-9 (27+0)



Stanisław Galata, Sztuka zarządzania organizacjami. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-631-6 (18+3)



Roman Niestrój (red.), Tożsamość i wizerunek marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1827-7 (90+2)



Adam Stabryła (red.), Zarządzanie rozwojem organizacji w społeczeństwie informacyjnym. Tom 2, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7252-416-4, ISSN:1899-6205 (16+0)