Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: użyteczność (0 - 20 z 21)




Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)

Tomasz Szapiro, co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (36+0)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Ryszard Knosala (red.), Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Tom I. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-204-2513-1 (1+0)



Jerzy Dietl, Marketing. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Zofia Dach, Mikroekonomia dla studiów licencjackich. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007, ISBN: 978-83-915964-3-2 (78+1)



Małgorzata Bonikowska, Podręcznik zarządzania projektami miękkimi w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego. , Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Warszawa 2006, ISBN: 8360047189 (20+2)



Bolesław Liwowski, Remigiusz Kozłowski, Podstawowe zagadnienia zarządzania podukcją. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 9788375261691 (60+0)



Stanisław Owsiak, Podstawy nauki finansów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1388-3 (105+0)



Piotr Zmyślony, Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003, ISBN: 83-89224-06-2 (58+1)



Zofia Dach (red.), Wprowadzenie do ekonomi. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-026-7 (22+0)



Łukasz Arendt, Wykluczenie cyfrowe w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. , Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61125-19-8 (4+0)



Leszek Rudnicki, Zachowanie konsumentów na rynku. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1237-2 (26+9)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)
 
: Następna >>