Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: czynnik sukcesu (0 - 8 z 8)
(cytat, str. 31) Przyszłość nie należy do właściciela produkcji, lecz do "właściciela wartości dodanej". Oznacza to, że firmy, które mają coś więcej do zaproponowania niż sam tylko goły produkt, będą miały największe szanse. Dodatkowy serwis, 24-godzinna obsługa i kompleksowe rozwiązania są decydującą bronią w walce z konkurencją.
Słowa kluczowe:czynnik sukcesu Komentarze i źródła pierwotne: Z.Zymonik, Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2002, s.126
(cytat, str. 25) Jakość i innowacje nie pozostają obojętne w procesie kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa, co bez wątpienia ma znaczenie strategiczne, polegające na: - przyczynianiu się do sukcesu lub klęski firmy; - budowaniu opinii o firmie wśród pracowników, dystrybutorów, konkurentów i samych klientów; - tworzeniu określonej (emocjonalnej) wartości dodanej; - przekazywaniu informacji o sukcesach organizacji; - kształtowaniu właściwych postaw wobec firmy, od których bezpośrednio zależą zachowania ludzi.
(cytat, str. 21) "Czynniki te mogą być z kolei pogrupowane w cztery odrębne obszary zainteresowania: - finanse - klienci - procesy - odnowienie i rozwój ... - ludzie"
Słowa kluczowe:czynnik sukcesu Komentarze i źródła pierwotne: M. Trocki, Projekty w organizacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, s.49.
(cytat, str. 34 - 35) Czynniki motywujące kobiety do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa to: - większe możliwości, jakie daje prowadzenie własnego przedsiębiorstwa, - większa niezależność działania, - samodzielność w kierowaniu własnym życiem, - realizacja osobistych celów, - możliwość pełniejszego wykorzystania umiejętności, - osiągnięcie sukcesu zawodowego, - czynny udział w procesach społecznych, - poczucie bycia potrzebnym i ważnym, bo osobiście się coś robi. Inne przyczyny mające wpływ na decyzję o założeniu własnej działalności gospodarczej to: potrzeba większej elastyczności czasu pracy, bycie nieszczęśliwym w obecnym środowisku pracy, doświadczenie zjawiska "szklanego sufitu" i brak wyzwań w obecnej pracy.
Słowa kluczowe:czynnik sukcesu Komentarze i źródła pierwotne: Odnośnie: Sfery przygotowawczej analizy preferencji
(cytat, str. 126) Kluczowymi czynnikami sukcesu określa się rzeczowe, atrybutowe lub czynnościowe elementy, które pozwalają na efektywną realizację i eksploatację projektu. (...) Do takich czynników można zaliczyć: - strategiczne zasoby, - elastyczność projektu, - pozycję kosztową projektu.
(cytat, str. 97) Identyfikacja czynników krytycznych sukcesu związana jest z oceną ich wpływu na konkretny projekt. Ranking ważności oddziaływania danego czynnika krytycznego może być sporządzony z różnych punków widzenia. W różnych projektach czynniki zostaną inaczej uszeregowane. Będzie to wynikać z odmiennych celów projektu, innego stopnia wpływu, albo będzie zależeć od fazy realizacji projektu.
(cytat, str. 131) Czynnik sukcesu (głównie tzw. czynnik krytyczny) może być traktowany jako podstawa strategii cząstkowej. Następnie czynniki sukcesu zestawia się w macierzy ocen z tzw. przesłankami decyzji (np.: fakt że: produkt ma lepszą jakość niż wyrób konkurencyjny, określone są jego udziały w kanałach dystrybucji, są produktem głównym przy zakupach, lub dodatkowym, znany jest stan dojrzałości rynku, itd.).
(parafraza, str. 88) Czynniki sukcesu - Brak nastawienia organizacji przejmującej na zdominowanie drugiej firmy - Gotowość wykorzystania najlepszych wzorców i elementów kultury, niezależnie od którego partnera się wy¬wodzą - Jasno zdefiniowana strategia selekcji pracowników (obiektywny dobór najlepszych pracowników z obu firm) - Jasny plan integracji uwzględniający różnice kulturowe - Jednolite programy, np. szkoleń, bu¬dujące wspólne doświadczenia i wspólny język - Jednolity kraj i jednolite modele zarządzania - Docenianie znaczenia kultury organizacyjnej przez kierownictwo - Działania na rzecz wypracowania jednego wzorca kultury organizacyjnej - Klarowny sposób przekazywania informacji - Plan połączeniowy, komunikacja po¬zioma i pionowa - Jasność i przejrzystość celów - Jasno określone role, jakie pełnią nie¬powodzenia nowej organizacji od początku procesu - Poziom komunikacji - Otwartość komunikacji - Korzyści motywacyjne - Partycypacja wszystkich partnerów - Zaangażowanie kadry menedżerskiej - Zwiększenie zaangażowania pracowników po pierwszym etapie połączenia - Akceptacja zmian przez pracowników - Zmiana organizacji