Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: manipulacja (0 - 20 z 53)




Richard Bandler, Alchemia manipulacji. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-7361-866-X (41+0)

Edgar Geffroy, Clienting: jedyne, co przeszkadza, to klient. , Placet, Warszawa 1996, ISBN: 83-85428-16-X (24+4)



Stanisław Juszczyk, Człowiek w świecie elektronicznych mediów - szanse i zagrożenia. , Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000, ISBN: 83-226-0956-6 (21+0)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Docenić konflikt. od walki i manipulacji do współpracy, Kontrakt, Warszawa 2001, ISBN: 83-85924-05-1 (26+1)



Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Michał Kuziak, Jak mówić, rozmawiać, przemawiać?. , Park, Bielsko-Biała 2006, ISBN: 83-7266-461-7 (21+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców?. Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2006, ISBN: 83-7285-293-9 (21+0)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)
 
: Następna >>