Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wizja (0 - 20 z 39)




Stanisław Wyrcza, Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Metodyki technik zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12794-5 (44+5)

John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Edgar Geffroy, Clienting: jedyne, co przeszkadza, to klient. , Placet, Warszawa 1996, ISBN: 83-85428-16-X (24+4)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Kim Cameron, Kultura organizacyjna. diagnoza i zmiana, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, ISBN: 83-89355-03-5 (32+0)



Antony Jay, Machiavelli i zarządzanie. Autorytet i władza w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1028-0 (63+0)



Jerzy Żuchowski, Narzędzia i metody doskonalenia jakości. , Politechnika Radomska, Radom 2004, ISBN: 83-7351-058-3 (6+8)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Halina Buk, Nowoczesne zarządzanie finansami. Planowanie i kontrola, C.H. Beck, Warszawa 2006, ISBN: 83-7483-134-0 (56+7)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Jens J. Dahlgaard, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12983-2 (57+2)



Jan Jeżak, Przedsiębiorstwo rodzinne : funkcjonowanie i rozwój. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-451-8 (32+0)



Anthony Davis, Public relations. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1706-5 (40+1)



Adam Kupczyk, Radykalne zmiany w firmie. od reengineeringu do organizacji uczącej się, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1998, ISBN: 83-87261-74-2 (36+0)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Stanisław Galata, Strategiczne zarządzanie organizacjami. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-432-1 (47+0)
 
: Następna >>