Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: otoczenie organizacji (0 - 20 z 21)




David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (46+0)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Monitorowanie otoczenia : przepływ i bezpieczeństwo informacji. w stronę inteligencji przedsiębiorstwa, Zakamycze, Kraków 2003, ISBN: 83-7333-246-4 (44+0)



Sławomir Nahotko, Podstawy zarządzania ekologicznego przedsiębiorstwem. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 202, ISBN: 83-7291-037-5 (41+0)



Anthony Davis, Public relations. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1706-5 (40+1)



Joanna Haffer, Skuteczność zarządzania projektami w przedsiębiorstwach działających w Polsce. , Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2009, ISBN: 9788372855039 (34+13)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Bernard Bińczycki, System informacyjny w zarządzaniu operacyjnym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-342-6 (25+0)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)



Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Zarządzanie od podstaw. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60501-58-0 (133+0)



Beata Filipiak, Zarządzanie strategiczne. Narzędzia, scenariusz, procesy, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2000, ISBN: 8391064182 (69+8)



Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-210-1496-0 (31+0)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)
 
: Następna >>