Encyklopedia Zarządzania :: rozpowszechnianie informacji
Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: rozpowszechnianie informacji (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 20) Rozpowszechnianie i stosowanie informacji obejmuje działania związane z jej prezentowaniem, publikowaniem lub z inną metodą szerokiego rozpowszechniania, a nade wszystko z jej codziennym wykorzystaniem w praktyce zarządzania organizacją. Ludzie rozpowszechniają informacje za pośrednictwem dokumentów, sieci komputerowych oraz podczas rozmowy. Stosowanie informacji występuje zwykle w procesach planowania, organizowania, motywowania i kontroli, służąc rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów dotyczących podejmowanych decyzji i działań w organizacji. Stosowanie informacji w praktyce nadaje więc sens całemu procesowi monitorowania otoczenia organizacji.
(cytat, str. 113) Ważne jest, aby pamiętać, że komunikowanie się jest dla większości ludzi zadaniem trudnym i że przedsiębiorstwo, które chce usprawnić wewnętrzne rozpowszechnianie informacji, powinno od podstaw uczyć ludzi tego, czego nie nauczyli się w szkołach.
2. Listy informacyjne (newsletters) 3. Wydawnictwa wewnętrzne 4. Pakiet informacji strategicznych 5. Sprawozdania z wizyt lub raporty z delegacji 6. Czółenka 7. Kolokwia, seminaria, konferencje wewnętrzne 8. Tworzenie sprzężenia zwrotnego