Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: emocje (0 - 20 z 21)




Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)

Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)



Daniel Goleman, Inteligencja emocjonalna w praktyce. W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy, Media Rodzina, Poznań 1999, ISBN: 83-85594-81-7 (63+13)



Alan Fowler, Jak skutecznie negocjować. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2001, ISBN: 83-85292-38-1 (65+0)



Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)



Urszula Kałążna-Drewińska, Negocjacje w biznesie.. Kluczowe problemy., Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2006, ISBN: 83-7011-790-2 (33+9)



Max Bazerman, Negocjując racjonalnie. , Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Olsztyn 1997, ISBN: 83-86914-01-7 (18+2)



William Ury, Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1060-4 (28+3)



Piotr Zmyślony, Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003, ISBN: 83-89224-06-2 (58+1)



Barbara Marciszewska, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń. , C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1724-3 (22+2)



Andrzej Augustynek, Psychologia. Jak ślimak piął się pod górę, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-872-9 (68+0)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Psychologia szefa. Szef to zawód, Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-266-1 (34+7)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Ewa Lewandowska-Tarasiuk, Sztuka mówienia i pisania dla menedżera. , Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1993, ISBN: 83-85385-69-X (20+0)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)
 
: Następna >>