Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Szum (0 - 9 z 9)




Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)

Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)



Philip Zimbardo, Floyd Ruch, Psychologia i życie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-04040-8 (26+0)



Tadeusz Tomaszewski (red.), Psychologia ogólna. Pamięć. Uczenie się. Język., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-10211-X (9+0)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Witold Kieżun, Marcin Jełowiecki, Zbigniew Leoński, Bronisław Ostapczuk, Teoria organizacji i kierownictwa. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1979, ISBN: 83-01-00606-4 (5+0)