Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: symbole (0 - 7 z 7)




Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)



Monika Kostera, Postmodernizm w zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-10117-5 (49+7)



Jerzy Altkorn, Strategia marki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1170-8 (32+4)



Barbara Kożusznik, Zachowania człowieka w organizacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1394-8 (54+0)