Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Portal (0 - 16 z 16)




Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)

Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Marek Nahotko, Metadane - Sposób na uporządkowanie Internetu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2004, ISBN: 83-233-1825-5 (46+7)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)



Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Henryk Sroka, Strategie i metodyka przekształcania organizacji w kierunku e-biznesu na podstawie technologii informacyjnej. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006, ISBN: 83-7246-955-5 (23+5)



Witold Chmielarz, Systemy biznesu elektronicznego. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-708-1 (66+13)



Henryk Sroka, Małgorzata Pańkowska (red.), Systemy informatyczne organizacji wirtualnych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2002, ISBN: 83-7246-071-X (37+0)



Paweł Tkaczyk, Zakamarki marki. , Helion, Gliwice 2011, ISBN: 978-83-246-3334-0 (60+5)



Jerzy Kisielnicki, Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1729-4 (59+0)



Jerzy Kisielnicki, Zarządzanie: Jak zarządzać i być zarządzanym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1729-4 (69+0)