Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: decyzja konsumenta (0 - 11 z 11)




Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)

Lucyna Witek, Merchandising. W małych i dużych firmach handlowych, C.H. Beck, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7483-679-1 (54+21)



Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Agata Niemczyk, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-7252-472-0 (18+1)



Lechosław Garbarski, Zachowania nabywców. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: ISBN 83-208-1135-X (24+5)