Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: hierarchia potrzeb (0 - 15 z 15)




Marek Prymon, Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu. , Ekspert, Wrocław 1999, ISBN: 83-87038-36-9 (73+16)

Jerzy Łańcucki, Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-89224-35-6 (47+3)



Augustyn Wajda, Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami. , Difin, Warszawa 2003, ISBN: 83-7251-376-7 (28+0)



Józef Machaczka, Podstawy zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-094-1 (31+22)



Jens J. Dahlgaard, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12983-2 (57+2)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)



Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)



Vera Birkenbihl, Psychologia prowadzenia negocjacji. Profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (41+12)



John Adair, Rozwijanie umiejętności przywódczych. , ABC Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-166-0 (27+3)



Adam Szałkowski (red.), Rozwój personelu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-144-1 (15+0)



Marian Mroziewski, Styl zarządzania jako instytucjonalny czynnik kreowania kapitału przedsiębiorczości organizacyjnej. Koncepcja ewolucyjno-normatywna, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-7326-690-2 (44+0)



Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. , Proksenia, Kraków 2010, ISBN: 978-83-60789-22-3 (13+4)



Peter Drucker, Zarządzanie XXI wieku - wyzwania. , New Media, Warszawa 2010, ISBN: 978-88-7424-673-1 (61+0)