Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: skuteczno���� (0 - 20 z 55)




Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)

Tadeusz Pszczołowski, Dylematy sprawnego działania. , Wiedza powszechna, Warszawa 1982, ISBN: 83-214-0280-1 (8+0)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



Tomasz Jeruzalski, Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej. Wspomaganie procesów podejmowania decyzji, CeDeWu, Warszawa 2009, ISBN: 978-837556-176-0 (33+0)



Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)



Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Józef Kozielecki, Koncepcje psychologiczne człowieka. , Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 1998, ISBN: 83-86770-47-3 (10+0)



Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Frances Hesselbein, Lider przyszłości. Inspiracje, Business Press, Warszawa 1997, ISBN: 83-905106-9-3 (62+4)



Robert Anthony, Vijay Govindarajan, Management Control Systems. , McGraw-Hill Inc., Boston 2007, ISBN: 007-125410-2 (6+0)



Andrzej Sznajder, Marketing sportu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1739-3 (47+3)



Józe Penc, Menedżer w działaniu. Sekrety prowadzenia biznesu. Tom I. , C.H. Beck, Warszawa 2003, ISBN: 83-7247-670-5 (10+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Tadeusz Kasprzak (red.), Modele referencyjne w zarządzaniu procesami biznesu. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-522-0 (27+0)



Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)
 
: Następna >>