Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: raporty (0 - 4 z 4)




John Westwood, Marketing plan. Czyli jak zdobyć klienta, Businessman book, Gdynia 1988, ISBN: 83-900-798-5-2 (50+0)

Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)



Tadeusz T. Kaczmarek, Ryzyko i zarządzanie ryzykiem. Ujęcie interdyscyplinarne, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-483-6 (101+0)