Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: lojalno���� klient��w (0 - 14 z 14)
(cytat, str. 107) Lojalność klientów nie jest stałą cechą i może szybko zniknąć , jeśli koszt produktu czy usługi zmieni się na niekorzyść ( w odczuciu klientów).
(parafraza, str. 41) Klienci, którzy zgłosili zażalenia i szybko uzyskali zadośćuczynienie, często są bardziej lojalni wobec firmy niż ci, którzy nigdy nie zgłosili reklamacji.
(cytat, str. 156 - 157) CRM jest niewątpliwie kolejną mutacją zarządzania marketingowego, jeszcze bardziej niż poprzednie akcentującą konieczność koncentracji uwagi na kliencie, dostosowaniu profilu i form działania przedsiębiorstwa przede wszystkim do potrzeb i upodobań klientów. Cele tej formy zarządzania można syntetycznie ująć w trzech punktach: - klient ma być zadowolony z kupowanego produktu materialnego czyli usługi, ma dzielić się objawami tego zadowolenia z innymi, którzy mogą być potencjalnymi klientami; - klient ma o nas pamiętać i wracać do nas wielokrotnie; - klient ma być też zadowolony ze sposobu obsługi. W literaturze marketingowej najczęściej przytacza się następującą hierarchię lojalności klienta: - klient potencjalny - reflektant - klient dokonujący zakupu po raz pierwszy - lub klient okazjonalny - stały klient - partner
(cytat, str. 161) Strategia utrzymania klientów bazuje na kategorii wartości klientów mierzonej wartością zakupów i długością okresu lojalności w stosunku do firmy.
(cytat, str. 136) Trzy klucze do lojalności klienta. Budowanie lojalności klienta zaczyna się od spełnienia trzech ważnych dla niego wymogów: (1)wiedzy, (2)umiejętności przewidzenia przyszłych potrzeb, (3)doskonałej konkurencji
(cytat, str. 165) Należy dbać o czynniki zwiększające lojalność klienta. O lojalności klienta decyduje znajomość jego potrzeb, przewidywanie przyszłych wymaga oraz doskonała komunikacja. Siedem podstawowych, uzależnionych od wiedzy rezultatów KCRM, które polepszają stosunki z klientami i partnerami to: jakość, konsekwencja, szybkość, poprawność, zwiększony poziom satysfakcji oraz niższe koszty.
(parafraza, str. 235) Wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Harris Interactive wśród dorosłych mieszkańców USA (na próbie blisko 20,5 tys. osób)pokazują, iż reputacja jest jednym z czynników istotnie wpływających na przyszłe wybory klientów oraz budującą lojalność klientów w stosunku do produktów firmy.
(cytat, str. 654) Lojalność klienta jako pośredni efekt działań przedsiębiorstwa jest pojęciem złożonym. Wiele bowiem czynników może skłaniać klienta do ponawiania zakupu produktu konkretnej firmy, marki czy w określonym miejscu. Zawsze jednak wiąże się z tym kluczowy czynnik - zadowolenie klienta, wsparte kalkulacją lub emocją. Lojalność na podłożu emocjonalnym jest najcenniejsza dla firmy, gdyż jest trwała i trudna do przełamania przez konkurencję.
(cytat, str. 22 - 23) Największe znaczenie wśród czynników wpływających na wizerunek firmy ma lojalność wobec tej firmy. Lojalność to skłonność określonego podmiotu lub osoby do utrzymania stosunków handlowych z dana firmą. Utrzymywanie stosunków handlowych można też rozumieć jako stałe korzystanie z jej oferty, a wiec także kupowanie jej produktów czy usług. W marketingu uważa się, że lojalność klientów jest strategicznym aktywem firmy, stanowiącym o jej wartości. Klient może być lojalny wobec firmy lub jedynie wobec marki, nie kojarząc jej z firmą. Ten drugi aspekt lojalności nie jest przedmiotem obecnych rozważań. Wpływ lojalności klienta na wartość wizerunku firmy wydaje się być bezsprzeczny. Ale też nie jest tu dostrzegany wpływ lojalności innych podmiotów, zwłaszcza dostawców i pośrednich ogniw sprzedaży. Podmioty te są obiektem szczególnej penetracji ze strony konkurentów i ich lojalność stwarza nie tylko bezpieczną podstawę dla działań firmy, ale stanowi tez kolejny istotny atut strategiczny, wpływając na wartość wizerunku firmy, a w konsekwencji na wartość całej firmy
(cytat, str. 142) Zwiększenie lojalności klientów osiąga się również przez oferowanie im możliwości zgłoszenia swoich opini i uwag. Wiele firm uruchomiło bezpłatne połączenia.
(cytat, str. 45) Lojalność klientów wobec marki daje firmie czas na przygotowanie odpowiedzi na zaczepne posunięcia konkurencji. Gdy konkurent wejdzie na rynek z nowym, lepszym produktem, lojalność klientów wobec marki daje czas firmie na dokonanie ulepszeń we własnej ofercie, zanim klienci zostaną przekonani do produktu konkurencji.
(parafraza, str. 25) Lojalność wobec marki to zjawisko złożone, które stanowi fundament stabilnej sprzedaży w przyszłości. Dzięki niej zwiększa się finansowa wartość marki. Podstawą lojalności są zazwyczaj efekty komunikacyjne, czyli świadomość i wizerunek marki. Im większą liczbę elementów składających się na lojalność można dostrzec w reakcjach nabywców, z tym większym stopniem lojalności mamy do czynienia. Są to m.in: -powtarzalność zakupów marki, -zadowolenie z marki i dobre oceny wystawiane marce, -postrzeganie zmiany marki jako posunięcia ryzykownego, -przekonanie do marki.
(cytat, str. 516) Kapitał marki wynika z zaufania, jakim użytkownicy obdarzają produkty markowe danego przedsiębiorstwa. Zaufanie to tworzy relację pomiędzy produktem markowym a jego użytkownikiem, zachęcają go do wyboru danej marki, lojalności i gotowości rozważania zakupu nowych produktów lub usług tej samej marki, jakie firma może zaoferować w przyszłości.
(cytat, str. 569) Niezwykle pożądanym zjawiskiem dla przedsiębiorstwa jest lojalność wobec marki. Oznacza to preferowanie, czyli dawanie pierwszeństwa danej marce przed innymi (konkurencyjnymi), domaganie się przez nabywców produktów określonej marki i gotowość do poszukiwania, o ile ich nie znajdzie w danym miejscu i czasie.