Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: merchandising z��o��ony (0 - 3 z 3)
(parafraza, str. 169 - 172) Merchandising producenta - Grupa technik uatrakcyjniających ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży.
Przyjmując, że wyodrębnienie merchandisingu producenta i detalisty jest zasadne, sformułowano także odrębnie techniki merchandisingowe. Wyodrębniono następujące techniki merchandisingu producenta:
miejsce ekspozycji towarów w sklepie,
planogram ekspozycji,
zakres i rodzaj wykorzystywanych urządzeń ekspozycyjnych,
materiały reklamowe przeznaczone do sklepów - POS-y.
Cechą charakterystyczną merchandisingu producenta jest silny związek tego instrumentu promocji z systemem sprzedaży przedsiębiorstwa, tzn. ze stosowanymi kanałami dystrybucji, organizacją działu sprzedaży, zasadami współpracy z detalistami (którzy zasadniczo określają zakres i formy działań producentów w tym zakresie).
Jeśli chodzi o techniki merchandisingu handlowego, są to*(1):
(cytat, str. 5) Merchandising złożony to bardziej rozwinięta współpraca wiążąca się z całkowitym podwykonawstwem usług przedstawicielskich przez agencję merchandisingową, łącznie z przejęciem wszelkich obowiązków przedstawiciela handlowego. Obejmuje ona m.in. zamówienia, transfery do innych hal, promocję, wyprzedaże lokalne, końcówki regałów i wiele innych działań.