Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: proces podejmowania decyzji (0 - 12 z 12)




Edward Nowak (red.), Controlling w działalności przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1909-0 (51+0)

Gerald Zaltman, Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku, FORUM, Poznań 2003, ISBN: 83-7412-091-6 (28+0)



Rafał Szczepanik, Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów, Helion, Gliwice 2009, ISBN: 978-83-246-2054-8 (22+24)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Ireneusz P. Rutkowski, Marketingowe systemy informacyjne w handlu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999, ISBN: 83-87152-80-3 (26+0)



Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Metody i techniki TQM. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2009, ISBN: 9788372078162 (65+0)



J. Paweł Gieorgica (red.), Negocjowanie metodą interesów. , Oficyna Wydaw. Promocja - "BP", Warszawa 1997, ISBN: 83-87176-01-X (49+11)



Adam Stabryła, Jerzy Trzcieniecki (red.), Organizacja i zarządzanie. Zarys problematyki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986, ISBN: 8301069805 (142+0)



Józef Machaczka, Podstawy zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-094-1 (31+22)



Ewa Kieżel (red.), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1560-6 (70+5)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)