Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: proces podejmowania decyzji (0 - 12 z 12)

Nowak E. (red.), Controlling w działalności przedsiębiorstwa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
Zaltman G., Jak myślą klienci, FORUM, Poznań 2003
Szczepanik R., Komandosi w białych kołnierzykach, Helion, Gliwice 2009
Żabiński L. (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002
Rutkowski I., Marketingowe systemy informacyjne w handlu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999
Szczepańska-Woszczyna K., Metody i techniki TQM, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2009
Gieorgica J. (red.), Negocjowanie metodą interesów, Oficyna Wydaw. Promocja - "BP", Warszawa 1997
Stabryła A., Trzcieniecki J. (red.), Organizacja i zarządzanie, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986
Machaczka J., Podstawy zarządzania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001
Kieżel E. (red.), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Kall J., Sojkin B. (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006