Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: strategia globalna (0 - 14 z 14)




Yvan Allaire, Myślenie strategiczne. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13232-9 (53+10)

Carl Shapiro, Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0157-8 (65+7)



Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)



Stanisław Galata, Strategiczne zarządzanie organizacjami. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-432-1 (47+0)



Wojciech Wrzoska, Strategie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1510-X (29+0)



Tomasz Domański, Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13647-2 (27+0)



Ireneusz Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1935-9 (44+1)



Zdzisław Pierścionek, Strategie rozwoju firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-01-11980-2 (34+0)



Piotr Jedynak, Janusz Teczke, Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach zorientowanych międzynarodowo. , Księgarnia Akademicka, Kraków 2001, ISBN: 83-7188-534-2 (11+17)



Adam Stabryła, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13231-0 (59+11)