Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Kanał (0 - 11 z 11)




Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Komunikowanie skuteczne?. , Ośrodek Badań Prasoznawczych RSW "Prasa-Książka-Ruch", Kraków 1982, ISBN: (21+0)

Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)



Adriana Paliwoda-Matiolańska, Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0735-0 (42+2)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Donald W. Davies, Derek L.A. Barber, Sieci teleinformatyczne. , Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 1979, ISBN: 83-204-0000-6 (34+0)



Mieczysław Przybyła (red.), Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego, Wrocław 2007, ISBN: ISSN 0324-8445 (46+12)



Hans-Christian Pfohl, Zarządzanie logistyką. Funkcje i instrumenty, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 1998, ISBN: 83-87344-15-X (20+4)