Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: odbi��r (0 - 11 z 11)




Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)

Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Komunikowanie skuteczne?. , Ośrodek Badań Prasoznawczych RSW "Prasa-Książka-Ruch", Kraków 1982, ISBN: (21+0)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Krystyna Wojcik, Public relations od A do Z. Tom 2. , Placet, Warszawa 1997, ISBN: 83-85428-26-7 (44+2)



Jan Steczkowski, Reprezentacyjne badania jakości wyrobów. Kontrola odbiorcza, Platan, Kraków 1993, ISBN: 83-85222-34-0 (48+7)